Διαδικασια επιστροφης εμπορευματων

ΟΔΗΓΟΣ-ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η εμπειρία μας και τα στατιστικά δεδομένα καταγράφουν ότι το 40-50% των επιστρεφόμενων προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί:

· Δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Παρακαλούμε πριν την παραλαβή του << ελαττωματικού προϊόντος>> από τον πελάτη σας ελέγξτε το προϊόν για το πρόβλημα που αναφέρει ο πελάτης όπου αυτό είναι εφικτό π.χ

1) Ασύρματα τηλέφωνα ,αν δεν φορτίζει η συσκευή ελέγξετε ότι οι μπαταρίες είναι επαναφορτιζόμενες 1.2V μέχρι 800 mah.

2) Σταθερά τηλέφωνα ,αν δεν σας λειτουργεί η αναγνώριση κλήσης τοποθετήστε καινούριες αλκαλικές μπαταρίες, τοποθετήστε φίλτρο ADSL (SPLITTER) και ενεργοποιήστε την υπηρεσία από τον πάροχο σας.

3) Ανεμιστήρες οροφής ,αν ο ανεμιστήρας δεν κατεβάζει αέρα ελέγξτε ότι ο διακόπτης περιστροφής που βρίσκεται στο μοτέρ του ανεμιστήρα βρίσκεται στην σωστή θέση και αν τα φτερά είναι τοποθετημένα με την σωστή φορά.

4) Θερμαντικά σώματα , ελέγξετε την ασφάλεια στον πίνακα σας ότι πληρεί τα απαιτούμενα αμπέρ για το θερμαντικό σώμα- προτεινόμενη 16A.

Εάν μετά τον έλεγχο που κάνατε δεν μπορείτε να εντοπίσετε την βλάβη μπορείτε να επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα service της εταιρείας ώστε να λάβετε τις απαραίτητες τεχνικές οδηγίες για την άμεση αντιμετώπιση της βλάβης του προϊόντος.

Παρακάτω σας αναφέρουμε τους Υπευθύνους Τεχνικούς:

ΜΟΣΧΟΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΗΛ: 22950.41163

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΛ: 22950.41163

ΠΑΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΗΛ: 22950.41163-22950.29325

Αποφεύγονται έτσι επιστροφές - αποστολές - άσκοπες μετακινήσεις.

Εάν παρ’ όλες τις ενέργειες σας κρίνεται ότι το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην εταιρεία για έλεγχο και επισκευή(σημείωση: να επιστρέφεται με όλα τα παρελκόμενα του), για την άμεση εξυπηρέτηση σας είναι πολύ σημαντικό:

· Να ενημερώνετε τον υπεύθυνο πωλήσεων-πωλητή της περιοχής σας

ή

· Την εταιρεία στο τηλ: 210.5212200- 210.5233000 Αποστολοπούλου Δώρα - Σούλη Έφη

ή

· Στείλτε email στο : sales2@alfalamda.gr

ή

· Στείλτε fax : 210.5222360-210.5233583

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Για την σωστή και γρήγορη παραλαβή των επιστροφών σας θα πρέπει να ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία:

  • Στα Δελτία Αποστολής Εμπορευμάτων να αναφέρεται :

• Ο Σκοπός διακίνησης ( επισκευή , αντικατάσταση) και το όνομα του υπεύθυνου που έχετε συνεννοηθεί.

• Ο αριθμός των Δεμάτων.

• Διαχωρισμός : Υγιές - Ελλατωματικό εμπόρευμα.

• Η Φωτοτυπία απόδειξης αγοράς του προϊόντος (του καταναλωτή )

Στα προς επισκευή προϊόντα να αναγράφεται η βλάβη !!! ή το καλύτερο να συνοδεύεται από το δελτίο περιγραφής βλάβης. 

  • Στα Κιβώτια / Δέματα να αναγράφεται:

• Η Επωνυμία σας

• Ο αριθμός δεμάτων π.χ. 1/2 , 2/2 κλπ.

• Δέματα καλά κλεισμένα.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

 

· Με την μεταφορική εταιρεία που σας παραδίδουμε, ο οποίος είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης για να έχουμε γρήγορη και ελεγχόμενη μεταφορά του προϊόντος, επίσης η τιμή χρέωσης ανά δέμα είναι πολύ οικονομική

· Το κόστος των μεταφορικών επιστροφής γίνεται με δική σας χρέωση ενώ η αποστολή του προϊόντος προς εσάς βαρύνει την Alfalamda

· Για προϊόντα μικρού όγκου & βάρους έως 3 Kgr, χρησιμοποιείται την courier ACS.

 

Επίσης θα σας παρακαλούσαμε όταν συσκευάζετε τα προϊόντα μην γράφετε πάνω στα κουτιά ώστε να μην χαλάνε οι συσκευασίες των προϊόντων καθώς και το κλείσιμο των χαρτοκιβωτίων με την ταινία συσκευασίας να γίνεται στο προβλεπόμενο σημείο (δηλαδή: στο εργοστασιακό σημείο ένωσης του χαρτοκιβωτίου)διότι όταν αφαιρείτε η ταινία χαλάει η συσκευασία του προϊόντος.

Τέλος αν κάποιο παρελκόμενο λείπει από την συσκευασία ή χρειάζεστε κάποιο ανταλλακτικό , επικοινωνήστε με το service της εταιρείας μας για την άμεση αποστολή του. 

Παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιοδήποτε πρόβλημα-υπόδειξη και βελτίωση των υπηρεσιών μας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας.